بارسلونا

ساخت وبلاگ
ویلانووا: مسی برای رکوردشکنی بازی نمی‌کند.
سرمربی بارسلونا با اشاره به هشتادمین گل مسی در سال جاری تاکید کرد ستاره آرژانتینی تیمش برای رکوردشکنی به میدان نمی‌رود.
بقیه تو ادامه مطلب
EXrozblog.comEX

تیتو ویلانووا پس از پیروزی ۳ بر صفربارسلونا مقابلاسپارتاک مسکودر لیگ قهرمانان اروپا در خصوص به ثمر رسیدن هشتادمین گل مسی در این سال صحبت کرد و گفت: لئو برای رکوردشکنی بازی نمی‌کند بلکه برای کمک کردن به تیم به میدان می‌رود. او هشتاد گل به ثمر رسانده که باید چندبار با خودتان تکرار کنیدتا بتوانید آنراهضم کنید زیرا این آمار غیرقابل باور است. این به خاطر اشتیاق همیشگی مسی برای پیروزی است.

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: راهیابی به دور بعد و منتظر نماندن برای آخرین بازی گروه که هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد بسیار مهم بود.

وی خاطرنشان کرد: گل نخوردن مهم است و گاهی اوقات به این بستگی دارد که تیم مقابل چقدر خوش‌شانس باشد. سلتیک 2 گل مقابل ما به ثمر رساند در حالی که موقعیت‌های کمی داشت و اسپارتاک با وجود موقعیت‌های بیشتری که خلق کرد گلی نزد.

سرمربی آبی‌اناری پوشان می‌دانست که بازی مقابل اسپارتاک آسان نخواهد بود و در این باره گفت: پیش از رویارویی با آنها از اختلاف زمانی، هوای سرد و چمن مصنوعی باخبر بودیم. فکر می‌کنم که بازیکنان ما به خوبی به دنبال توپ دویدند و حمله کردند. با وجود اینکه می‌دانستیم یک تساوی برای صعود ما به دور بعدی کافی خواهد بود اما برای پیروزی وارد مسابقه شدیم.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 01 آذر 1391 ساعت: 16:29

تمام شواهد و قراین حکایت از این دارد که سران بارسا این 40 میلیون یورو را هم برای قطعی کردن جذب نیمار پرداخت خواهند کرد.

Neymar - Santos

کاروان باشگاه بارسلونا یکشنبه شب وارد شهر مسکو شد تا بتوانند با شرایط تغییر ساعت و هوای سرد مسکو تطبیق پیدا کرده و چند جلسه تمرینی در چمن مصنوعی ورزشگاه لوژنیکی برگزار کنند. دراین میان، خاویر فائوس، نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلونا یکی از اعضای کادر مدیریتی این باشگاه بود که با خبرنگاران به صحبت پرداخت ودراین میان صحبت هایی هم از نیمار به میان آمد.

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

این در حالی است که نیمار درحال حاضر با سانتوس قرار داد دارد وبه همین خاطر هم هست که سران باشگاه بارسلونا نمی توانند درمورد توافق قطعی شان در مورد خرید این بازیکن را اعلام کنند؛ چرا که از نظر آنها این انتقال هنوز قطعی نشده است؛ هرچند که اخیرا سرنخ های بیشتری درمورد احتمال انتقال نیمار به بارسا به گوش می رسد. اشاره ها و صحبت هایی که مطرح شده است، حکایت از آن دارد که نیمار با سران بارسا به توافق رسیده و قرار است تا در تابستان سال 2014 به کاتالونیا منتقل شود.

روز دوشنبه بود که خاویر فائوس، نایب رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا در دیدار با خبرنگاران حاضر در مسکو، درمورد ده میلیون یورویی که آنها در فصل گذشته خرج کرده اند توضیحی نداد.به علاوه اعلام شده که بارسایی ها در آینده ای نه چندان دور باید 30 میلیون یوروی دیگر خرج کنند که مدیران بارسا هم در مورد این هزینه نیز صحبتی نمی کنند و البته به نظر می رسد که این پول در زمینه ورزشی هزینه خواهد شد. فائوس که یکی از مدیران رده بالای باشگاه بارساست به شوخی دراین باره گفت:« ممکن است این پول را برای جذب یک مربی هزینه کرده باشیم.» تمام شواهد و قراین حکایت از این دارد که سران بارسا این 30 میلیون یورو را هم برای قطعی کردن جذب نیمار پرداخت خواهند کرد. خود فائوس در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که در صورت پیوستن نیمار به بارسا، شرایط برای تیم کاتالان فوق العاده خواهد شد:« جذب نیمار، یک برنامه استراتژیک در بازار نقل و انتقالات است که درصورت وقوع فوق العاده خواهد بود. هرچند که سران باشگاه بارسلونا همیشه اعلام کرده اند که بعد ورزشی برای این باشگاه مهم تر از بعد اقتصادی است.»

این درحالی است که سران باشگاه بارسلونا به دنبال بازکردن مسیرهایی در بازارهای نوظهور دنیای فوتبال مثل چین و هند هستند و بازار برزیل هم برای آنها در اولویت سوم است. به همین ترتیب ، خریداری نیمار، نه تنها یک تجارت پرسود برای بارسلونا برای بهره گیری از مهارت های این پسر جوان با پیراهن آبی و اناری است، بلکه به علاوه باعث می شود تا مدیران اجرایی و بازرگانی باشگاه بارسلونا بتوانند روابطشان با فوتبال برزیل را گسترده تر سازند.

فائوس در بخش دیگری از صحبت هایش علاوه بر ماجرای نیمار، درمورد برخی از توافقات مالی باشگاه کاتالان صحبت کرد و در مورد توافقشان با موسسه سرمایه گذاری ورزشی قطر به این نکته اشاره کرد که این ارگان از باشگاه بارسلونا خواسته تا از این به بعد به جای تبلیغ بنیاد قطر برروی پیراهن این تیم، از آرم «قطر ایرویز» استفاده کند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 02 آذر 1391 ساعت: 7:2

ستاره آرژانتینی با دو گلی که به ثمر رساند و کمک کرد تا صعود بارسا به مرحله بعد لیگ قهرمانان قطعی شود.

La Liga:Barcelona,Gerard Pique, Leo Messi

جرارد پیکه، مدافع بارسا، بعد از پیروزی شب گذشته مقابل اسپارتاک مسکو، درخشش مسی در این دیدار را مورد ستایش قرار داد.

ستاره آرژانتینی با دو گلی که به ثمر رساند و کمک کرد تا صعود بارسا به مرحله بعد لیگ قهرمانان قطعی شود.

پیکه در گفتگو با سایت یوفا گفت:" مسی مثل همیشه فوق العاده بود. من فکر می کنم او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی چنین بازیکنانی دارید، باید از آنها استفاده کنید. این کاری است که ما انجام می دهیم. ما برای او بازی می کنیم زیرا او می داند چگونه گلزنی کند، چگونه بازی کند و چگونه پیروز شود. این کاری است که او در این دیدار انجام داد."

شاگردان ویلانووا در دیدار رفت به سختی توانستند اسپارتاک را شکست دهند و پیکه هم تعجب کرد که در دیدار شب گذشته به راحتی به پیروزی رسیدند.

" فکر نمی کردم بتوانیم به این راحتی به پیروزی برسیم. البته ما هم خیلی خوب بازی کردیم. خوش شانس بودیم که توانستیم در نیمه اول سه گل بزنیم. ما به راحتی کنترل بازی را در اختیار گرفتیم.

البته تردیدی نیست که آنها تیم خوبی هستند زیرا در نوکمپ مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 218 تاريخ : جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 9:52

سران باشگاه آنژی برای جذب ستاره ، در تمام باشگاه ها را می زنند.

Xavi Heandez - Barcelona

شاید برای اولین بار نام باشگاه آنژی ماخاچ قلعه را زمانی که روبرتو کارلوس به این باشگاه روسی پیوست شنیدید. ولی بعد از آن بود که سلیمان کریموف، سرمایه دار و مالک متمول این باشگاه با انگشت گذاشتن برروی نام های بزرگ و تلاش برای خرید ستاره هایی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تدریجا نام تیمش را بر سر زبان ها انداخت. در فصول بعدی آنها موفق شدند تا ستاره های دیگری از جمله ساموئل اتوئو رابا قراردادی 27 میلیون یورویی به رختکن تیمشان ببرند و بعد هم نام مربیان بزرگی در نزدیکی این باشگاه به گوش می رسید تا اینکه در نهایت گاس هیدینک، مربی صاحب نام هلندی به پاسخ آنها پیشنهاد مثبت داد.

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

حالا روبرتو کارلوس بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به عنوان یکی از مدیران این باشگاه مشغول به کار شده و در آستانه شروع هر بازار نقل و انتقالات دوباره نام آنژی در اطراف بازیکنان بزرگ به گوش می رسد و گویا رویای آنژی قهرمانی در لیگ روسیه و راهیابی به رقابت های اروپایی و درنهایت کسب جام های معتبر اروپایی است.

حالا این بار روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو از تلاش سران این باشگاه که در منطقه فقیر داغستان روسیه قرار دارد، برای جذب چابی ارناندس ستاره و مغز متفکر باشگاه بارسلونا دست به کار شده اند. آلفردو مارتینس، در صحبت هایی به اوندا سرو اعلام کرده که سران باشگاه آنژی ماخاچ قلعه با پیشنهادی 21 میلیون یورویی به سراغ چابی ارناندس آمده بودند.

چابی بازیکنی است که از ابتدا در آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا رشد و پیشرفت کرده و از سال 1991 و در حالی که تنها 11 سال سن داشت پیراهن بارسا را برتن می کرد و خواسته اصلی او این است که هنوزهم از پیراهن تیم کاتالان دفاع کند.

این پیشنهاد در حالی ارائه شد که سران بارسا این روزها به دنبال تمدید قرارداد ستاره شماره شششان هستد و در حال حاضر روند تمدید این قرارداد در مراحل پایانی اش است. قرارداد کنونی چابی با باشگاه بارسلونا تا سال 2014 قرارداد دارد البته در همین قرارداد در صورتی که او در هر فصل تعداد معینی بازی انجام دهد، قراردادش تا سال 2016 تمدید خواهد شد.

سران باشگاه بارسا قصد دارند تا جواب وفاداری و تعهد چابی را با تمدید قرارداد مغز متفکر آبی اناری ها بدهند و قرارداد او را تا سال 2016 تمدید کنند آن هم بدون هیچ شرط و شروطی. چون گویا خود چابی هم علاقه زیادی دارد که تا پایان عمر ورزشی اش پیراهن بارسا را برتن کند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 227 تاريخ : جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 9:53

بعید است این دو بازیکن در فهرست ویلانووا برای دیدار این هفته مقابل لوانته قرار بگیرند اما احتمالا از دیدار بعدی می توانند تیم شان را همراهی کنند.

Thiago Alcantara - Barcelona

آدریانو و تیاگو آلکانتارا، دو بازیکن مصدوم بارسا، در آستانه دیدار حساس مقابل لوانته به تمرینات تیمشان بازگشتند.

تیاگو در دیدار دو ماه قبل مقابل سویا دچار پارگی لیگامنت زانوی راست شده بود و از آن زمان نتوانست برای آبی و اناری ها به میدان برود.

آدریانو نیز در دیدار با سلتاویگو از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده بود و به همین دلیل دیدارهای بارسا مقابل سلتیک، مایورکا، ساراگوسا و اسپارتاک مسکو را از دست داد.

بعید است این دو بازیکن در فهرست ویلانووا برای دیدار مقابل لوانته قرار بگیرند اما احتمالا از دیدار بعدی می توانند تیم شان را همراهی کنند.

بارسا در حال حاضر با 34 امتیاز از 12 دیدار و سه امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 179 تاريخ : جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 9:54

ستاره بارسلونا و آرژانتین تردیدی ندارد که پپ می تواند در صورت پیوستن به چلسی آنها را به افتخار برساند.

Lionel Messi profile pic

لیونل مسی مطمئن است که پپ گواردیولا، مربی سابقش در بارسلونا می تواند در چلسی موفق باشد.
دارنده فعلی توپ طلا می گوید گواردیولا در هر جایی موفق خواهد شد.
چلسی رافائل بنیتس را به عنوان مربی موقت منصوب کرده و شایعات بسیاری حاکی از آن است که گواردیولا در تابستان جای بنیتس را خواهد گرفت.
مسی می گوید: «گواردیولا هر جا کار کند موفق خواهد بود. او را همه به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا می شناسند.
برای من او بهترین مربی دنیاست. هر جا که برود موفق می شود و تردیدی در این نیست. برایش آرزوی موفقیت دارم.
قضاوت درباره ماجرای فعلی دشوار است چون ما داخل باشگاه چلسی نیستیم. اما چلسی تیم بزرگی است و اگر تیم های بزرگ دو بازی پیاپی را ببازند اتفاقات خاصی ممکن است روی دهد و فشار افزایش می یابد.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 201 تاريخ : جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 15:29

این مهاجم آرژانتینی گفته دغدغه ای درباره حضور در نوکمپ ندارد و با رونالدو هم رقابت نمی کند.

Lionel Messi Spartak Moscow

لیونل مسی گفته عجله ای بر سر تمدید قرارداد با بارسلونا ندارد.
قرارداد او در سال 2016 به پایان می رسد و این بازیکن 25 ساله گفته دغدغه ای ندارد.
او گفته: «نگران قراردادم نیستم. این را بارها تکرار کرده ام. اهداف من در این باشگاه بلندمدت است و می خواهم پیشرفت کنم و هر چیزی که قبلا فتح کرده ایم را دوباره فتح کنم.»
مسی برای چهارمین توپ طلای پیاپی خود در رقابت با ستارگان دیگر است. او می گوید: «این نشان می دهد که من بسیار اهل رقابت هستم. من دوست دارم تمرین کنم، بازی کنم و ببرم. از همان کودکی این گونه بوده ام. اما خیلی خوشحال می شوم اگر یکی از هم تیمی هایم برنده توپ طلا شود. آنها شایسته اش هستند. من بدون هم تیمی هایم این قهرمانی ها را به دست نمی آوردم.»
از او درباره رقابت با رونالدو پرسیدند و او گفت: «من با رونالدو رقابت نمی کنم. من تلاش می کنم با بارسا و آرژانتین بهترین عملکرد را داشته باشم. رقابت با رونالدو چیزی است که رسانه ها ساخته اند. نه رونالدو و نه من با یکدیگر رقابتی نداریم.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 214 تاريخ : جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 15:30

به دلیل برخی از مشکلات این وبلاگ واگذار میشود.

در صورت تمایل در قسمت نظرات پیام بگزارید.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 203 تاريخ : جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 15:31

باشگاه کاتالانی به تازگی مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرد و اگرچه هنوز توافقی به دست نیامده است، اما این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که قصد ندارد نوکمپ را ترک کند.

Xavi heandez celebrating his goal in spanish supercup (barcelona-real madrid)

ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، اعلام کرد که دوست دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تا پایان دوران حرفه ای اش در نوکمپ بماند.

باشگاه کاتالانی به تازگی مذاکرات برای تمدید قرارداد این هافبک باتجربه را آغاز کرد و اگرچه هنوز توافقی به دست نیامده است، اما این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که قصد ندارد این باشگاه را ترک کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هنوز برای تمدید قرارداد من زمان داریم و من امیدوارم برای سال ها در بارسا بمانم.

من از نظر شرایط بدنی وضعیت بسیار خوبی دارم و مصدومیت ها قبلی را به طور کامل پشت سر گذاشته ام. باشگاه هر کاری می توانست انجام داده تا من بتوانم اینجا بمانم و بزرگترین آرزوی من این است که در بارسا بازنشسته شوم.

در اینجا روزهای سخت هم داشتم اما از بودن در اینجا راضی هستم و امیدوارم هرچه زودتر قراردادم را تمدید کنم. فوتبال من را سرحال نگه می دارد و امیدوارم بتوانم به موفقیت هایم با بارسا و تیم ملی ادامه بدهم."

قرارداد فعلی ژاوی با بارسا در تابستان 2014 به پایان می رسد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 222 تاريخ : شنبه 04 آذر 1391 ساعت: 10:18

بارسا و رئال کار دشواری در خانه لوانته و بتیس خواهند داشت.

La Liga logo

دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا از امشب با انجام دیدار تیم های سوسیه داد و اوساسونا آغاز خواهد شد. فردا شب هم چهار دیدار دیگر برگزار می شود که در مهمترین دیدار، رئال میهمان بتیس خواهد بود. شاگردان مورینیو بعد از صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ، با خیال راحت تر در لالیگا به میدان خواهند رفت.

یکشنبه شب هم بارسا در دیداری سخت میهمان لوانته خواهد بود. لوانته در رتبه چهارم جدول قرار دارد و حریف آسانی برای آبی و اناری ها نخواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای این هفته:

جمعه:

سوسیه داد- اوساسونا

شنبه:

رایووایکانو- مایورکا

وایادولید- گرانادا

مالاگا- والنسیا

بنیتس- رئال

یکشنبه:

اسپانیول- ختافه

بیلبائو- لاکرونیا

اتلتیکو مادرید- سویا

لوانته- بارسا

دوشنبه:

ساراگوسا- سلتاویگو

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 239 تاريخ : شنبه 04 آذر 1391 ساعت: 10:19

رئیس باشگاه بارسا با ستایش از تاثیر این بازیکنان، تصویر امروز باشگاه بارسا را حاصل تلاش این بازیکنان دانست.

Sandro Rosell - Barcelona

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسا، اعلام کرد اگر تلاش بازیکنان سابق این باشگاه نبود، آنها به جایی که اکنون هستند، نمی رسیدند.

روسل که در میهمانی شام گروه آگروپاسیو خوگاردو بارسا، گروهی که به بازیکنان سابق بارسا که بعد از بازنشستگی نتوانسته اند شغل دیگری پبدا کنند، کمک می کند، صحبت می کرد، با ستایش از تاثیر این بازیکنان، تصویر امروز باشگاه بارسا را حاصل تلاش این بازیکنان دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دستاوردهای امروز باشگاه در داخل و خارج از زمین به لطف بازیکنان سابق باشگاه است؛ آنها ارزش های کنونی باشگاه را شکل داده اند. این چیزی است که ما را به باشگاهی یگانه تبدیل کرده است؛ چیزی بیش از یک باشگاه.

ما در باشگاه همیشه به عنوان یک گروه کار می کنیم. به همین دلیل است که ما همیشه یک نفر را در هیئت مدیره داریم که که ارتباط نزدیکی با بازیکنان قدیمی باشگاه دارد."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 05 آذر 1391 ساعت: 6:40

مدافع جوان بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که به بلوغ زیادی در دنیای فوتبال رسیده.

Gerard Pique

جرارد پیکه، مدافع جوان بارسلونا در گفتگوی ویژه ای با روزنامه کاتالونیا شرکت کرد.

پیکه در این گفتگو به بلوغش در دنیای فوتبال اشاره کرد و به خبرنگاران گفت:« احساس می کنم که به بلوغ زیادی رسیده ام. من به مراتب بهتر از قبل درمورد کارهایی که باید انجام دهم، تصمیم گیری می کنم. قبل از این، خیلی سر به هوا بودم. ولی اگر درحرکات پا به توپ بهتر باشی، این بهبود روی همه چیز تاثیر می گذارد.»

پیکه در بخش دیگری از صحبت هایش درتمجید از گواردیولا گفت:« هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که کسی به اندازه گواردیولا از فوتبال سردربیاورد. ما با او به قهرمانی سه گانه رسیدیم و شش جام را فتح کردیم؛ این کاری بود که در صد سال اخیر هیچ تیمی موفق به انجامش نشده بود. این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. چون یک نفر بود که یک چیز را نشانه رفت و تمام درخواست هایش نیز انجام شد.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا او درمورد خوشبختی اش در زندگی شخصی اش گفت:« من همان دوستان همیشگی ام را دارم. شکیرا چیزهای زیادی به زندگی من آورده که از این جمله می توان به آرامش زیادی که دارم اشاره کرد.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 238 تاريخ : يکشنبه 05 آذر 1391 ساعت: 16:2

مربی بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که مشکلاتی که در رختکن تیمها درسایر بازیها به وجود می آید به او ارتباطی ندارد.

Tito Vilanova

تیتو ویلانووا، سرمربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری اش قبل از بازی بارسلونا مقابل لوانته در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که قصد ندارد تا آنچه در رختکن رئال مادرید در جریان بازی با لوانته رخ داد را ارزیابی کند و در پاسخ به سوالی درمورد اینکه آیا در انتظار مصاف تیمش با یک حریف کمتر تهاجمی است یا خیر گفت:« همیشه در خانه لوانته به خوبی از ما استقبال شده.من نمی خواهم به این بپردازم که در بازی سایر تیم ها در رختکن چه گذشته بپردازم.»

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

دراینجا می توانید متن کامل صحبت های تیتو درکنفرانس خبری اش به نقل از روزنامه مادریدی آ.اس را مطالعه کنید:

*اتفاقات بازی لوانته – رئال مادرید: ما هربار که مقابل لوانته به میدان رفته ایم کار سختی داشته ایم ولی آنها همیشه به خوبی از ما استقبال کرده اند. ما هیچ مشکل یا گلایه ای نداریم. آنچه در بازیهای دیگر رخ می دهد و یا در رختکن تیم های دیگر اتفاق می افتد، به من ارتباطی ندارد. ماهیچ مشکلی با لوانته نداشته ایم

* تیم حریف: لوانته همیشه یک مهاجم خوب دارد. یک تمام کننده خوب مثل بارکرو. آنها در بازی های این فصل خانگی شان مقابل تمام حریفان به جز اتلتیکومادرید و رئال به پیروزی رسیده اند. بسته نگاه داشتن دروازه ؟ اینکه درمسکو گل نخوردیم خوب بود ولی در بازی با سلتیک، ما موقعیت های کمتری خلق کردیم و شاهد بازشدن دروازه مان در دو موقعیت متعدد بودیم.

*سفر به والنسیا با سه دروازه بان و غیبت ویا: ما مثل بازیهایمان در لیگ قهرمانان اروپا با سه دروازه بان سفرمی کنیم. سفر با 17 بازیکن اتفاقی است که بیشتر در بازیهای لالیگا شاهدش هستیم. والدس آماده و خوب است ولی ویا در مسکو با مشکلاتی مواجه شد. او شرایط خوبی روی چمن مصنوعی ورزشگاه لوژنیکی نداشت ولی مشکلش حاد و سخت نیست.

*دو روز استراحت: بازیکنان ما راضی و خوشحال از مسکو بازگشته اند و برای رویارویی با ماه سختی که درانتظارمان است به خوبی استراحت کرده اند

*سخت ترین بازی در یک ماه باقی مانده در سال 2012: همه بازیها سخت هستند . ما باید در خانه بتیس به میدان برویم. میزبان اتلتیکو باشیم و مقابل اتلتیک بیلبائو هم بازی کنیم.

*بیماری: یک سال پیش در چنین روزهایی بود که زیر تیغ جراحی رفتم و درسی که از این اتفاق می آموزیم این است که این مشکل میتواند برای هرکسی، حتی کسانی که کاملا مراقب سلامتشان هستند رخ دهد. زندگی هر روز ممکن است تو را تغییر دهد.من فقط می توانم این توصیه را بکنم که باید قوی بود و کسی که چنین اتفاقی برایش می افتد، باید به مراتب بیشتر از من استراحت کند.

*انتخابات کاتالونیا: من روند انتخابات را دنبال کردم و برایم هیجان انگیز است. من رای خواهم داد و امیدوارم که آمار مشارکت در انتخابات بالا باشد ولی من نمی گویم که به چه کسانی رای می دهم . این موضوعی کاملا شخصی است.

*اولویت تمدید قرارداد پینتو نسبت به قرارداد مسی: ما با مسئولان کادر فنی تیم صحبت کرده ایم و آنها نظر من را می دانند.هیچ شکی درعملکرد خوب پینتو نیست و با وجود سختی هایی که متحمل می شود، او بارها تیم ما را به قهرمانی جام های حذفی رسانده

*گواردیولا و احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری تیم ملی برزیل: این خود اوست که باید تصمیم گیری کند. او گفته که می خواهد یک سال استراحت کند و نمی دانم که چه خواهد کرد

*بازیکنان جوان یا باتجربه: مهم این است که بازیکنان خوب باشند. سن یک بازیکن در زمین چمن مشخص می شود.

*تمدید قرارداد بازیکنان بارسا: اصلا نگران این نیستم. مهم این است که یک بازیکن بخواهد که برای بارسا بازی کند و بعد از آن هم در قرارداد بازیکنان بند جدایی زودهنگام می آید که اگر تیمی می خواهد فلان بازیکن رازودتر از موعد اتمام قراردادش خریداری کند باید فلان مبلغ را بپردازد

*تمجید بازیکنان ازتیتو: بازیکنان در طول این سالها مرا شناخته اند. چون وقتی که دستیار پپ بودم هم با بازیکنان حرف می زدم. ولی در آن زمان پپ بیشتر با بازیکنان حرف می زد و بازیکنان بخش هایی از شخصیت من را نشناخته بودندد. درهر صورت در پایان فصل باید عملکرد من را مورد ارزیابی قرار داد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 05 آذر 1391 ساعت: 16:3

امروز همه پرسی برای اعلام جدایی کاتالونیا از اسپانیا برگزار می شود و نتیجه آن، آینده باشگاه بزرگ این منطقه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

catalunya flag

ژاویر تریاس، شهردار بارسلونا، اعلام کرد در صورتی که همه پرسی استقلال این ایالت رای بیاورد، تیم بارسا باید از بین بازی در لالیگا یا لیگ فرانسه، یکی را انتخاب کند.

امروز همه پرسی برای اعلام جدایی کاتالونیا از اسپانیا برگزار می شود و نتیجه آن، آینده باشگاه بزرگ این منطقه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تریاس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در کاتالونیا امکان برگزاری یک لیگ رقابتی را نداریم. ما تیم های اندکی داریم و بارسا باید در یک لیگ دیگر حضور پیدا کند؛ مثلا لیگ فرانسه یا اسپانیا."

باشگاه بارسا برای بسیاری از کاتالان ها نماد سیاسی این ایالت است و شهردار بارسلونا نیز این را تایید می کند.

" سال ها قبل، این باشگاه برای بسیاری یک نماد و تقریبا تیم ملی کاتالونیا بود. بازی خوب تیم در واقع نشانه شیوه ما برای انجام کارهاست و ما به آن افتخار می کنیم."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 05 آذر 1391 ساعت: 20:32

مربی بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که یکی از ویژگی های رئال این است که تا پایان رقابت ها در کورس قهرمانی باقی بماند.

Tito Vilanova, Barcelona

بارسلونا یکشنبه شب موفق شد تا با نتیجه 0-4 از سد لوانته عبور کند تا بدین ترتیب بهترین بهره را از لغزش و باخت 0-1 رئال مادرید مقابل رئال بتیس برده باشد.

درپایان این بازی تیتو ویلانووا، مربی جوان بارسلوناراضی و خوشحال بود.تیتو در جمع خبرنگاران این صحبت ها را برزبان آورد.

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

*فاصله یازده امتیازی با رئال: ما در سال اول حضورمان در بارسا هم یازده امتیاز از رئال پیش افتادیم ولی درنهایت سختی های زیادی را متحمل شدیم. من در ابتدای فصل فکر می کردم که از آنجایی که بازیکنان تیم به خوبی مرا می شناسند، شرایط خوبی دارم. برای یک مربی مهم این است که بازی به بازی پیش برود و من اصلا به چنین فاصله ای که ممکن است میان ما و رئال پیش بیاید، فکر نمی کردم. آنها حالا بازی اتلتیکو را پیش رو دارند: تیمی منسجم و قدرتمند که این توانش را تصادفی در اختیار ندارد. آنها در پایان فصل پیش هم عملکرد فوق العاده ای داشتند و در فصل گذشته با سیمئونه خیلی خوب کار کردند.

*داربی پیش رو: ما باید برروی بازی خودمان مقابل اتلتیک بیلبائو تمرکز کنیم. ما نمی توانیم اتفاقاتی که در داربی مادرید رخ می دهد را کنترل کنیم، چون ما اصلا آنجا حضور نداریم. نمی توانیم برروی مسائل دیگر تمرکز کنیم. من باید نگران شرایط تیم خودم باشم. تیم هایی هستند که درنزدیکی ما حضور دارند و هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی است. در سال اول حضور ما در رئال مجبور شدیم که به برنابئو برویم و در نهایت قهرمان شدیم. رئال تا پایان یافتن لیگ دست از رقابت نخواهد کشید. این ویژگی رئالی هاست

*شرایط حاکم بررختکن رئال: من آنجا نیستم و از شرایط حاکم بر رختکن رئال خبرندارم. آنچه می توانم بگویم چیزی است که همه دیده اند. درسال اولی که ما به بارسا آمدیم هم رئالی ها ، همه و همه، از هواداران گرفته تا رسانه ها با هم متحد شدند تا درکورس قهرمانی بماند

*آنالیز بازی با لوانته: گل زودهنگام در شروع نیمه دوم خیلی به ما کمک کرد. پارسال هم در این بازی شرایط مشابهی داشتیم و قبل از شروع این بازی درمورد بازی سال قبل صحبت کرده بودیم. لوانته در چنین شرایطی عملکرد خوبی را به اجرا می گذارد. لوانته تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می دهد و همیشه خطرات زیادی برای ما ایجاد کرده

*اینیستا: من از او نخواسته بودم که تا این حد جلو برود و به او آزادی کامل داده بودم. اینیستا خیلی باهوش است و خیلی خوب بازی خوانی می کند .او بارها درشرایطی قرار گرفت که می توانست پاس گل بدهد.سسک هم عملکردی معمولی نداشت و خیلی خوب بازی کرد و آلبا و آدریانو هم همین طور. این بازیکنان که با توپهای بلند بازی می کنند، به نظر من راحت تر کار کردند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 06 آذر 1391 ساعت: 15:8

ستاره اسپانیایی بارسلونا از موفقیت های اخیر بارسلونا که با اتکا به تیم پایه ای به دست آمده ابراز خوشنودی کرد.

Andres Iniesta, Xavi Heandez - FC Barcelona

چابی ارناندس ، بازیکن باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبت هایی با اشاره به حضور 11 بازیکن تیم پایه ای بارسا در مصاف با لوانته در زمین مسابقه و برد 0-4 مقابل حریف والنسیا به تمجید از موفقیت های بازیکنان تیم پایه ای بارسا پرداخت.

دراین بازی دانی آلوس تنها بازیکن بارسا بود که محصول تیم پایه ای بارسا نبود و با مصدومیت او و خروجش از زمین مسابقه، مارتین مونتویا جای او را در زمین مسابقه پر کرد.

درپایان این بازی چابی ارناندس به وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت:« این فوق العاده است. به ویژه برای کسانی که فوتبال بازی کردن را در لاماسیا آموخته اند. ما ثابت کردیم و نشان دادیم که در تیم پایه ای بارسلونا کارها و تعلیمات به خوبی انجام می شود. لوئیس فان خال، سرمربی سابق بارسلونا در صحبت هایی گفته بود که رویایش این است که بارسلونا را با 11 بازیکن که در خانه رشد یافته اند درزمین مسابقه ببیند و حالا رویای فان خال محقق شده.»

چابی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بارسا از فاصله یازده امتیازی اش با رئال مادرید راضی و خوشحال است. او دراین باره گفت:« ما خوشحالیم که 11 امتیاز با رئال فاصله داریم ولی تنها باید برروی بازی هایمان در زمین مسابقه تمرکز کنیم و تلاش کنیم که فاصله مان را با تیم دوم جدول بیشتر کنیم.»

بارسلونا در حال حاضر با 3 امتیاز فاصله نسبت به اتلتیکوی رده دوم در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 06 آذر 1391 ساعت: 15:9

لیونل مسی در روزی که بارسا با لباس های دوم خود وارد میدان شده بود یک مچ بند آبی و سفید به دست داشت که با رنگ لباسش همخوان به نظر نمی رسید.

Lionel Messi (Levante- Barcelona)- (Te amo Thiago en su munequera)

با ورود تیم بارسلونا به ورزشگاه خانگی لوانته همه نگاه ها به سوی سوپر استار بلوگرانا خیره شد. لیونل مسی در روزی که بارسا با لباس های دوم خود وارد میدان شده بود یک مچ بند آبی و سفید به دست داشت که با رنگ لباسش همخوان به نظر نمی رسید.

مچ بند لئو ترکیب رنگی شبیه به ترکیب رنگ پرچم آرژانتین داشت.مچ بندی که یک نوار سفید در میان دو نوار آبی رنگ محصور شده و البته رنگ آبی این مچ بند پررنگ تر از آبی آرژانتین به نظر می رسید.

شاید برای هواداران بارسلونا و حتی دوستداران مسی انداختن مچ بند برای بازیکنی که هیچ گاه در زمین فوتبال چنین متعلقاتی نداشته عجیب به نظر می رسید اما بعد از گلزنی لئو مشخص شد دلیل استفاده از مچ بند چه بوده است.

درست بعد از گل اول مسی او مچ بند خود را روی پیشانی اش گذاشت و بعد بوسید.او این حرکت را دو سه بار تکرار کرد تا دوربین های تلویزیونی سراغ مچ بند مد نظر بروند و تصویر بسته ای از آن بدهند که باماژیک و با فونتی نازک روی آن نوشته شده بود:

te amo thiago به معنی «دوستت دارم تیاگو».مسی بعد از گل دوم خود هم این شادی گل را با مچ بند خاص خود تکرار کرد تا نشان دهد چقدر به فرزند تازه متولد شده خود علاقه دارد.

مسی در ورزشگاه لوانته و در بین هواداران حریف هم هواداران بسیاری داشت و بعد از گلزنی ها و البته پایان بازی از سوی دوستدارانش تشویق شد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 06 آذر 1391 ساعت: 15:10

آندرس اینیستا یک گل زد و سه گل ساخت تا تیمش به بردی مهم برسد.

Iniesta & Fabregas - Barcelona

بارسلونا با پیروزی در ورزشگاه شهر والنسیا توانست فاصله خود را با رئال مادرید به 11 امتیاز برساند.
آندرس اینیستا بی تردید ستاره دیدار بود.
لوانته که بهتر از تیم همشهری اش - والنسیا - در لالیگا نتیجه گرفته بود امید داشت که در این بازی بتواند نتیجه خوبی بگیرد و به رده های بالاتر هم برسد، اما آنها در تنها 16 دقیقه چهار گل دریافت کردند.
بارسلونا از ابتدای بازی مالکیت توپ را در دست داشت و موقعیت های خوبی ایجاد می کرد، و لوانته هم مانند همیشه در ضدحملات خطرناک بود. بارسا در خط دفاعی با وجود حضور کارلس پویول ضعیف نشان می داد.


بارسا در دقیقه 47 گل اول را زد. اینیستا با پاسی فوق العاده دفاع لوانته را از جریان بازی حذف کرد و لیونل مسی توپ را وارد دروازه مونوا کرد.
چهار دقیقه بعد بود که اینیستا به کنار خط عرضی رفت و توپ را برای مسی فرستاد تا او گل دوم را بزند.
در دقیقه 57 نوبت به گل زنی خود اینیستا رسید. او با شوتی سنگین از گوشه محوطه جریمه که به زیر تیر هم برخورد کرد گل سوم را زد.
گل چهارم را هم سسک فابرگاس در دقیقه 63 زد. پاس عالی اینیستا این بار به فابرگاس رسید و او هم مونوا را جا گذاشت و گل زنی کرد.
لوانته در دقیقه 87 می توانست گلی بزند. داور با سخت گیری برخورد توپ با دست پویول را پنالتی اعلام کرد اما ویکتور والدس پنالتی باکرو را دفع کرد و ضربه ریباند را هم گرفت تا دروازه اش را بسته نگاه دارد.
اوضاع به سود بارساست چون دو رقیب جدی آنها - اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ترتیب با 3 و 11 امتیاز کمتر - هفته بعد به مصاف هم می روند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 06 آذر 1391 ساعت: 15:5

ستاره اسپانیایی بارسا در بازی با لوانته اولین گلش در رقابت های این فصل لالیگا را به ثمر رساند وبه علاوه با انجام 422 بازی از رکورد آمور پیشی گرفت.

Nabil El Zhar, Andrés Iniesta - Levante v Barcelona

آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل لوانته که در شهر والنسیا برگزار و با برد 0-4 تیم کاتالان به پایان رسید یکی از ستاره های تیمش دراین دیدار بود.

او در این بازی یک نمایش خیره کننده را به اجرا گذاشت و در زمین لوانته موفق شد تا اولین گلش در رقابت های این فصل لالیگا را به ثمر برساند. هرچند که او در طول این فصل رقابت ها و پیش از این موفق شده بود تا یک گل در جام حذفی و یک گل هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند ولی این اولین گل او در رقابت های این فصل لالیگا محسوب می شد. اینیستا در این بازی سه پاس گل هم داد که دوپاس از این سه پاس طلایی توسط لیونل مسی به گل تبدیل شد و سسک فابرگاس هم زننده دیگر گل بارسا با بهره گیری از پاس اینیستا بود تا این مغز متفکر و با تجربه درهر 4 گل تیمش دراین بازی نقش پررنگی داشته باشد.

اینیستا دراین بازی چهارصد و بیست و دومین بازی اش را با پیراهن بارسلونا برگزار کرد تا بدین ترتیب از چهارصد و بیست و یک بازی گیئرمو آمور برای بارسا پیشی گرفته و ششمین بازیکن باشگاه کاتالان باشد که بیشترین بازی را با پیراهن این تیم برگزار نموده است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 06 آذر 1391 ساعت: 15:13

مدافع جوان باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که رئال هنوز هم ممکن است به کورس قهرمانی بازگردد.

La Liga:Barcelona,Gerard Pique, Leo Messi

جرارد پیکه، مدافع جوان و کاتالان باشگاه بارسلونا معتقد است که خیلی زود است که بخواهیم نام رئال مادرید را از کورس قهرمانی رقابت های لالیگا خط بزنیم.

بارسلونا در حال حاضر با 11 امتیاز فاصله نسبت به رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا در صدر جدول رقابت ها تکیه زده و با باخت این هفته رئال مقابل بتیس و برد0-4 بارسا مقابل لوانته این فاصله به 11 امتیاز افزایش یافت. با این وجود پیکه معتقد است که رئال مادرید هنوز هم ممکن است بارسا را به دردسر بیندازد.

پیکه در این باره و در پایان بازی با لوانته به خبرنگاران گفت:« ما شروع فوق العاده ای در رقابت های این فصل داشتیم و همین به ما اجازه داده تا در جدول لیگ در صدر قرار بگیریم. فاصله موجود میان ما و رئال مادرید، قطعی نیست. هیچ وقت نمی توان رئال را خارج از کورس قهرمانی دانست.

یپکه در ادامه به تمجید از عملکرد خوب خط دفاع بارسا در بازی با لوانته پرداخت و گفت:« ما در بازیهای اخیرمان گلهای زیادی دریافت کرده بودیم ولی در بازی یکشنبه عملکرد تدافعی خوبی داشتیم.»

بارسلونا در حال حاضر با 3امتیاز برتری نسبت به اتلتیکومادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 06 آذر 1391 ساعت: 15:16